25 April 2011

SEMALAMAN BERSAMA MBA KL

Baju hijau tu aku ler..yo87
Kali ini aku nak review tentang pengalaman LIVE SCREENING bersama geng-geng Malaysian Blues Army Kuala Lumpur (MBA KL) masa game Chelsea vs West Ham United tempoh hari. Lokasi berkumpul di Hallo Abe Mie Station, Bandar Baru Sentul, Kuala Lumpur. Aku bertuah sebab dapat keluar bersama mereka. Mereka begitu peramah. Aku sempat bersalam dengan admin kelab. Aku berkata :


"Zaki! Baru dapat jumpa kau."


Tetapi dia blur. Dia tak cam aku. LOL. Hari ini baru dia sedar bahawa yang tegur dia malam itu ialah yo87.  Tetapi yang bestnya, time tu juga Torres score. Melompat diorang. Aku cuma menjerit. Nak lompat segan pula. Terbaik dari ladang.


* Thanks to Tomey Chelsea dan Eddie Csi yang sponsor transport. =)
Comments
8 Comments

8 fOOtbaLLcRaziEr's:

Azriff Azmi said...

Wahh.. mcm best gilew r.. One day nnti aku nak join la MBA live screening gak.. happening nampaknye..

yo87 said...

boleh2 xde hal. Aku pun dalam proces nk mengenal diorng in person. =)

xazryx said...

kt mane ni bro ?kadang2 teringin lak nk join .

yo87 said...

ni kat Bandar Baru Sentul.

Belog Cik Peanut said...

heee..tu yang best sal blogger ni, biler jumpa surprise. heee. peanut pun x pernah jumpa blogger2 yang peanut kenal hamppir 3tahun ni. hee xpernah nk join blogger meet up

yo87 said...

Btol tu cik peanut. Dah jumpa rasa erat sikit tali persaudaraan ini. =)

akeeisakee said...

hahaha adeh.. srry bro. next time join la lagi. setiap game chelsea confirm MBA KL akan adakan livescreening + gathering. Come N Join Us Guys!!

GROUP MBAKL ON FB : http://www.facebook.com/home.php?sk=group_113724692037536&notif_t=group_activity

P/S : tumpang ye mr yo87

yo87 said...

akeeisakee: oo..ni nama surname ko, Zaki. orait, bleh jer tumpang. hehe

Related Posts with Thumbnails