11 June 2011

PERSOALAN JOHN TERRY TERJAWAB

Setelah lama bingung dengan paparazzi yang sentiasa berada di mana beliau pergi, akhirnya John Terry dapat jawapan kenapa paparazzi masih boleh menjejakinya meskipun beliau keluar lewat malam. Rupa-rupanya, kereta Range Rover beliau dipasang pepijat aka bugs secara rahsia oleh paparazzi. Ini membuatkan paparazzi boleh mengetahui lokasi John Terry tanpa menggunakan aplikasi 4Square. Teknologi itu juga yang membantu mengantoikan hubungan John Terry dengan Vanessa Perroncel. Terry berkata :


"Selama ini saya beranggapan mereka menggunakan ilmu hitam untuk menjejaki saya. Saya hampir menggunakan khidmat Uncle Seekers untuk merungkai permasalahan saya ini. Sekarang, baru saya sedar, saya terlampau dipengaruhi dengan rancangan mengarut itu."

Well, with today's technology, it doesn't really matter where you hide. =)
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails