12 June 2011

GUUS HIDDINK NAFI LAPORAN MEDIA

Guus Hiddink menafikan sekeras-kerasnya rumours tentang beliau meminta Chelsea mendapatkan Wesley Sneijder. Beberapa hari selepas itu, Sneijder mengeluarkan kenyataan media bahawa dia mahu kekal di Inter Milan. Hiddink turut berkata bahawa beliau tidak berbincang dengan Chelsea berhubung mana-mana pembelian pemain baru. Hiddink berkata :



"Saya tidak berhubung dengan Chelsea dalam beberapa minggu ini. Mana mungkin saya meminta Chelsea mendapatkan Wesley Sneijder? Saya mempunyai calon pemain pilihan saya sendiri iaitu Nurul Azwan Roya dari Kelantan."


Erm, banyak bebenor rumours yang media manipulate untuk melariskan akhbar mereka. Lepas ini, aku post players transfer yang betul-betul confirm jer la. =D
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails