16 May 2011

JOHN TERRY KEKAL SEHINGGA 2015 ??

John Terry menyatakan hasratnya untuk menyambung kontrak sekurang-kurangnya lagi setahun di Stamford Bridge dan ini menjadikan kontraknya mungkin akan berakhir pada 2015. Secara tidak langsung, Terry menolak desas-desus untuk kembali bernaung di bawah kendalian Jose Mourinho di Real Madrid. Terry berkata :


"Saya berharap agar kontrak saya bersama Chelsea disambung satu tahun lagi. Saya akan cuba untuk kekal di sini selama mungkin. Saya sukakan kelab ini dan tak akan tinggalkan Chelsea. Saya begitu bertuah sebab menjadi kapten untuk kelab sebegini."

Kemas sekali komen John Terry. Aku pun bertuah sebab sokong Chelsea. Kenapa? Lu pikir la sendiri!! Apa pun, jom layan game Kelate vs Selangor malam nanti di Stadium Sultan Mohammed Ke-IV. Gomo Kelate Gomo. ;D
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

Azriff Azmi said...

Born & Die for BLUES... inilah ungkapan yg sesuai utk JT... Harap lepas bersara 2015 nanti dia jd backroom staff utk chelsea....

yo87 said...

yo87 like this. =D

Related Posts with Thumbnails