30 March 2011

DR. JEKYLL DAN MR. HYDE

David Luiz akui personaliti dia berubah apabila menyarung jersi Chelsea. Selepas game tamat, dia akan kembali normal kepada perwatakan asalnya. Luiz berkata :


"Apabila saya menyarung jersi, personaliti saya berubah. Saya sukakan cabaran dan lasak. Kadang-kadang saya hilang sabar. Tetapi di luar padang, saya amat pendiam. Saya lebih suka tinggal di rumah serta menghabiskan masa dengan keluarga."

Fuh, memang berbeza perwatakan David Luiz ini. Erm, takkan tak keluar clubbing kot? LOL
Comments
3 Comments

3 fOOtbaLLcRaziEr's:

Unknown said...

rasanya sama ja perangai aku ngan luiz ni.. ahaks~

jom tgk ini pula : Keputusan Penuh Kelayakan EURO 2012 | 29 Mac 2011

yo87 said...

hahaha..kemas.

Nancypoh said...

Kuasa jersi warna biru tuu..

Related Posts with Thumbnails