31 March 2011

SANTOS HARAP NEYMAR BATALKAN NIAT

Santos berharap agar Neymar tidak terburu-buru untuk membuat keputusan berhijrah ke Chelsea di jendela perpindahan pada musim panas nanti. Manakala presiden Santos, Ribeiro de Oliveira berpendapat bahawa Neymar perlukan masa lagi sebelum beraksi di pentas Eropah. Ribeiro berkata :


"Bermain di England tidak sama seperti bermain di Santos. Ia kerana cuaca serta cara permainan mereka. Namun, saya percaya dia bakal menjadi pemain ternama seperti lagenda Brazil, Pele."

Apa pun, kita tunggu keputusan Neymar itu sendiri. Aku rasa lama-kelamaan Santos tetap akan lepaskan mamat ni. Yelah, buat apa simpan pemain yang tidak gembira semasa beraksi untuk kelab. =D
Comments
7 Comments

7 fOOtbaLLcRaziEr's:

Bro Azqar said...

HHehehe... seronok tgk pic deme jew! hahaha happy sesngat mesre ^^

syafiq said...

neymar-in drogba-out...hehe

Nancy Poh said...

Neymar ni striker ke? fuyoo, Chelsea ni suka membeli belah sakan..

yo87 said...

neymar ni wing xpi bleh jadi sriker. mcm c.ronaldo, winger but also an effective striker.

NadiRah said...

wahh!! entry tentang bola..
yg pompuan elok lah baca..
nnt pakwe cakap pasal bola xde lah nak melangok jer..
hihihi

yo87 said...

NadiRah: betol tu, awek yo87 pun cuba nk fhm ttg bola tapi hampeh. Pernah sekali dia tanya, "Kenapa Safee Sali tak diturunkan untuk game Kelantan vs Felda United?"

LOL

shark said...

neymar mmg diperlukan di chelsea..
ganti anelka sama drogba yg tua itu.

Related Posts with Thumbnails