21 February 2011

MISI SULIT ROMAN ABRAMOVICH

Roman Abramovich kini tengah membuat perancangan untuk berbelanja besar sekali lagi untuk musim panas. Beliau berbuat demikian untuk mengurangkan pemain berumur dalam skuad The Blues. Selepas berbelanja lebih kurang RM130 juta untuk mendapatkan Fernando Torres dan David Luiz, jutawan Rusia itu masih menyimpan hasrat untuk dapatkan playmaker Brazil, Kaka.

Antara nama lain yang turut dikaitkan dengan Chelsea ialah Jack Rodwell, Dimitri Payet serta Alexandre Pato. Kita tunggu jer la berita musim panas nanti. 


KTBFFH,
Comments
5 Comments

5 fOOtbaLLcRaziEr's:

Skype Crew said...

ak dgr drogba & malouda akan tinggalkan kem kita tp xtahu btlx. klu roman btl2 bsungguh nk krangkan player berumur, ak rse drogb & malou mmg btl2 akan kluar drp kem kita..

yo87 said...

yup, ape pun aku nk ucap tqvm kat diorang atas segala contribution utk chelsea.

Anonymous said...

kuat gilo sek2 chelshit

Azriff Azmi said...

Hehe.... Chelsea keluar modal besar atlest nampak hasil la jugak... Man.City keluar modal besar2... Hasil ntah apa2 ntah...

yo87 said...

amik masa jugak la kalau ada team baru ni. xpi xpe. sikit-sikit, lama-lama berbukit. hahaha

Related Posts with Thumbnails