21 February 2011

PERCATURAN MINDA ARSENE WENGER ?

Pengurus Arsenal, Arsene Wenger beritahu bahawa Chelsea masih mempunyai peluang untuk menjuarai Premier League. Beliau berkata :


"Mereka masih belum tersingkir sebab mereka akan lawan Man United 2 kali. Saya percaya Chelsea akan bangkit. Chelsea tidak boleh drop banyak mata sekarang."

Erm, cakap jer la nak minta bantuan Chelsea kalahkan Manchester United supaya diorang boleh menang dan tinggalkan United sebanyak 2 mata. Tak apa, nanti aku SMS Ancelotti minta dia kacau perjalanan Manchester United untuk bagi ruang kepada Arsenal. Arsenal pun dah lama tak menang silverware ni. =)
Comments
3 Comments

3 fOOtbaLLcRaziEr's:

Jimie SC said...

mmg main minda btl wenger nie..haha..

ak skang nie pun dok gado2 ngn mber ak yg sokong arsenal sbb team kita drop. erm..klu c2 elok kita bg MU menangla spy Arsenal ssh nk up to top league..haha

yo87 said...

haha..aku plak berbeza dgn ko. dlm rumah sewa aku, ada 2 orang fans chelsea termasuk aku. 2 orang man utd, seorng tottenham, seorang man city dan seorang arsenal. Tak ke haru-biru?

Aku sependapat dengan semua org bab bola kecuali 2 orng fans man u tu. So, kitorang akn berusaha utk tgk pasukan lain mng daripada man u. hahaha

Jimie SC said...

ooo..hahaha..

sblm nie pun klu ngn kwn2 ak yg sokong MU mmg ak gado2 gk tp lps team kita menang season lps dorang dh senyap dah..haha..

skang nie kln ak yg sokong Arsenal plak yg lebey2..ahakks..

Related Posts with Thumbnails