06 July 2011

MALAYSIA BLUES ARMY POB DAY!!!


Wah, mesti korang semua tergamam dengan poster sebegini besar memenuhi sudut mata korang! Namun, trust me, event ini bakal menggegarkan Malaysia. Julung kali diadakan di Malaysia, event ini adalah anjuran sepenuhnya Malaysia Blues Army (MBA). Kat sini, korang boleh turut terlibat sama pamerkan koleksi Chelsea rare item termasuklah boxer Zola. Selain itu juga, visitors tidak dikenakan sebarang bayaran untuk mengunjungi pameran ini. Jika anda mempunyai sebarang keraguan atau pertanyaan, jangan malu-malu untuk menghubungi pegawai yang terlibat seperti di bawah ;p :

  • Muhammad Zaki Supandi : 013-2322625
  • Jason King                         : 017-6720107
  • Jeff A.Karim                      : 012-3050143

FYI, talian ini adalah toll free untuk mereka sebab korang yang call, so, koranglah yang kena bayar. LOL. Visitors tak perlu risau jika tak sokong Chelsea sebab kami tidak akan meminta anda menyanyikan lagu anthem the Blues. Namun, special price menanti jika korang semua datang berpakaian Chelsea. =)


KTBFFH

p/s: Pasal boxer Zola tu footballcrazie gurau jer. Apapun jangan lepaskan peluang untuk sertai event menarik ini. 
    Comments
    3 Comments

    3 fOOtbaLLcRaziEr's:

    POHPALEH BURGER said...

    broo.. ko join tak?? mesti joinnye kannn... kann..
    hehe mintak tolong bleh?? aku carik jersey XXL la bro... kalo ada tapau kt aku... kalo season2 lepas lg cntik... duit aku bank in ler kt ko...

    yo87 said...

    @POHPALEH BURGER


    hahaha. insyaallah. nnti aku try tye diorng.

    POHPALEH BURGER said...

    berehh bohh..

    Related Posts with Thumbnails