24 June 2011

FALCAO SUDI JIKA ADA TAWARAN KE CHELSEA

Striker Porto yang hebat di udara, Radamel Falcao telah membuka pintu hati untuk berhijrah ke Chelsea mengikut jejak langkah Andre Villas-Boas. Falcao akui dia kini telah bersedia untuk bermain dalam peringkat yang lebih tinggi. Falcao berkata :


"Saya serahkan perkara ini kepada agen. Saya tak menggelabah tentang hal ini dan saya tahu nama saya menjadi sebutan dikalangan fans Chelsea. Cita-cita saya adalah untuk bekerja keras dan saya yakin saya boleh bermain di liga mencabar seperti di England. Jika Chelsea mahukan saya, mereka cuma perlu membuat rundingan."

Fuh, Falcao terang-terang bagi green light dekat Roman Abramovich. Namun, dengan harga £35 juta yang ditetapkan oleh Porto FC, sanggupkah Abramovich berbelanja untuk pemain Colombia ini? Harus diingat, strikers bersepah di Chelsea. =)


KTBFFH
Comments
8 Comments

8 fOOtbaLLcRaziEr's:

aQi + GenGkey said...

mahal woooo...

K said...

mahal sangat. tapi bro drogba dengan bro anelka memang out of play la kot.

kiri sturridge, kanan kalou, tengah torres.

AVB suka lone striker kan? memang suit torres la, hehe XD

Belog Sambal Belacan said...

anelka dan drogba outla..

Unknown said...

aah striker berlambak..we need midfielder!

yo87 said...

masalah jgk klau strikers berlambak ni. huhu

arituarini said...

brpa bnyk penyerang la mau sambar daaa..

Unknown said...

Harga boleh tahan mahal, satu pelaburan yang membazir kalau tak form betul-betul. Rekod dengan Porto memang gempak, 50(41) Kalau dah masuk EPL cara main dah lain tak sama mcm liga portugal. Lagi pun belum ade lagi player dari benua amerika selatan yang berjaya kat chelsea ni.

yo87 said...

@Unknown

kalau mamat ni masuk, chelsea kena bersedia jual strikers lain. aku rasa kedudukan kalou dgn anelka bahaya skng ni. hehe

Related Posts with Thumbnails