26 June 2011

£44 JUTA UNTUK JAVIER PASTORE

Pergh, harga mamat ni makin lama makin tinggi pula. Terbaru, Palermo tanpa segan-silu meletakkan tag harga semahal £44 juta untuk Javier Pastore, 22. Malah presiden Palermo, Maurizio Zamparini percaya Pastore lagi bernilai jika dibandingkan dengan bintang baru Barcelona, Alexis Sanchez. Ironiknya, setakat ini masih belum ada kelab yang cuba melakukan sebarang bidaan untuk mendapatkan mamat ini. Tu la, jual mahal sangat. Macamlah player berbakat tak boleh didapati di kelab lain. Erm, sejak Chelsea beli Torres dengan £50 juta, harga semua pemain pun dah melambung. Perlukah Chelsea mendapatkan Pastore? 

Komen anda?


KTBFFH
Comments
6 Comments

6 fOOtbaLLcRaziEr's:

sergeant keroro said...

hehe, macam tak perlu jek.

QaRr JaliL said...

pastore..oki..tapi..mhl sgt la..

galileo said...

adoi...overrate lah pastore nie...belom apa2 lg dh letak 4o juta...giler ap...

mintak2 tak layan permintaan palermo nie,merepek je~

yo87 said...

mmg mahal. huhu. better amik arda turan. =)

Skype Crew said...

mahal der...xpyhla..bek ambk aku.. bg aku 10M ckup r..hahaha..

yo87 said...

hehe =) amik pemain malaysia la. hehe

Related Posts with Thumbnails