23 June 2011

£27 JUTA UNTUK DAVID LUIZ

Berita mengarut dan mencarut! Barcelona dilaporkan akan cuba membuat bidaan sebanyak £27 juta untuk mendapatkan defender Chelsea, David Luiz. Sebelum menyertai Chelsea, Luiz bermain untuk Benfica Lisbon. Chelsea membeli Luiz dengan harga £21.4 juta. Siapa sangka, Luiz begitu cepat menyesuaikan diri di Chelsea. Luiz menjaringkan dua gol daripada 12 game iaitu ketika menentang Manchester United dan Manchester City. Satu rekod yang bagus untuk seorang defender

Barcelona mahu mencari back-up untuk kapten mereka, Carles Puyol yang sering mengalami kecederaan lutut sejak kebelakangan ini. Footballcrazie rasa simpan je lah hasrat murni Barcelona itu sebab Luiz tak akan dijual buat masa ini. =)


KTBFFH
Comments
8 Comments

8 fOOtbaLLcRaziEr's:

Encik Akmal said...

barca, barca hati kau keras. kot ye pun nak cari pengganti puyol, tak payah la sampai pesen rambut pun nak sama.

ArulchelseA said...

tak agak2 barca ni...kuan ajar btul..nk ambik tukang lawak bila diinerview aku ni..

yo87 said...

@Encik Akmal

mungkin diorng percaya pada feng shui kot. hahaha

QaRr JaliL said...

barca = menggelabbah!!!

Skype Crew said...

hahaha..nk jgk cari yg rmbut sama cam puyol..suh barca ambk sathiya la jadi defender dorang..

yo87 said...

haha, btol jak tu..;p

Unknown said...

Jangan Haraap, semua player best-best nak kebas. Kalau nak sangat, tukar dengan messi laa ada beraaannn

yo87 said...

@Unknown

btul gak tu. klu bg messi, layannnn.. haha

Related Posts with Thumbnails