20 May 2011

KALOU BUTTHURT SAMA ANCELOTTI?

Ketika ramai pemain Chelsea pertahan kedudukan Ancelotti di Chelsea, lain pula berlaku dekat Salomon Kalou.   Malah, dia tak kisah mana-mana individu untuk memimpin Chelsea pada musim depan. Ditanya kenapa dia tidak pertahan Ancelotti, Kalou sempat gelak sebelum berkata :


"Bukan kami yang putuskan itu semua. Kami ke sini untuk bermain mewakili kelab. Itu terserah kepada lembaga kelab. Tahun lepas, kami menang double sebab pasukan. Tahun ini kami tidak menang apa-apa pun sebab pasukan. Saya tidak mencari alasan. Tak kira siapa pemain dan siapa manager, yang penting para pemain harus bekerjasama dan memberikan aksi yang sebaik mungkin."

Hurm, masa Kalao score late minute goal against Tottenham Hotspur hari itu pun dia serius jer. Maybe kecewa peluang dia untuk bermain dalam kesebelasan utama dah diambilalih oleh Fernando Torres. LOL
Comments
4 Comments

4 fOOtbaLLcRaziEr's:

K said...

haha,setuju.

tacing2 pulak si kalou ni.

yo87 said...

@mad khaz

masalah si kalou ni tak konsisten mcm drogba, kalau tak dah lama dia bleh main. hehe

Fir Ikhwan Affandi said...

jual je la kot dia ni. Jual kat arsenal tu ha.. Dah lama minat sgt kat kalou tu. Jual kalou, cari 1 lg striker. Neymar pun ok.

P/s: chelsea maybe dpt cari pengganti cech x lama lg. Goalkeeper muda dari Genk FC, Thibaut Courtois. Boleh tahan jgk dia nya perform. Leh tgk video dia kat youtube..

yo87 said...

Ooo..thanks for the info. yup, goalkeeper pun perlu backup. hehe

Related Posts with Thumbnails