03 April 2011

APA DAH JADI?

Apa dah jadi? Ternyata Stoke City lebih bagus malam ini. Apa pun, aku bagi kredit dekat Petr Cech yang melakukan banyak saves. Kepada fans Chelsea yang lain, adat permainan la ni. Bak kata pepatah omputih, God has not promised skies always blue. Nasib baik seri, kalau kalah lagi tension. =D
Comments
11 Comments

11 fOOtbaLLcRaziEr's:

IrahkuB said...

defend bterabur arr td...LUIZ tbaek gak...awl2 game tu je dia cLap..

yo87 said...

tu la, mmg sape yg lepas david luiz mmg dasyat.. hehe

Izat Tarmizi said...

yo macam melabur berjuta-juta sampai nak tension kalau kalah,hahaha

yo87 said...

Izat: aku melabur masa buat entri Chelsea ni. masa itu emas. hehe

Azroy Bin Kassim said...

tak tgk game mlm td.. sbb tdo kul 9... haha..

Hakim LoLx said...

bila la torres nak sumbat gol

yo87 said...

xtau la. CL kot.

manggosteen said...

peter cech terbaik smlm..tapi kapten kita gak hancur juga..

yo87 said...

yup, nampak jgk la Terry goyang semlm. maybe sbb suasana kat sana kot.

Azriff Azmi said...

Aku tak rasa seri dgn stoke sesuatu yg teruk... Huhuhu... Tapi kalu nk bandingkan Arsenal yg seri dgn Blckburn semalam lg teruk ada r.. Anyway KTBFFH~ (^__^)

yo87 said...

yup, at least game smlm mmg fight. cuma sbgi fans chelsea, aku kecewa sbb kita tak menang.

Related Posts with Thumbnails