01 March 2011

SAYA TIDAK TAKUT TORRES - NEMANJA VIDIC

Untuk pertemuan awal pagi nanti, semestinya kita mahu tengok adakah Vidic mampu kekang Torres. Torres memang tersohor memporak-porandakan hidup Vidic. Torres bermuka jambu tetapi kuat di atas padang. Buktinya, Vidic yang bermuka mafia pun bermasalah untuk kawal Torres. Media sentiasa melagakan Vidic dengan Torres. Vidic berkata :


"Saya tak mahu cakap banyak di media. Saya akan buktikan di atas padang. Saya mampu ubah cara permainan saya untuk kekang Torres. Ia membuatkan saya lebih fokus di atas padang."

Torres pula masih lagi berusaha untuk copy-paste performance dia dari Liverpool ke Chelsea. Kita tunggu dan lihat adakah Torres mampu bersinar untuk game ini nanti. 

KTBFFH
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails