23 March 2011

KALAU TIADA ANGIN, MASAKAN ....

...masakan mamak langsung tak sedap pokok bergoyang. Itulah pepatah yang mungkin sesuai untuk entri ini. Abramovich dikatakan masih berhubung dengan Mourinho dan mungkin akan membawa masuk Mourinho jika Ancelotti gagal meraih sebarang silverware musim ini. 

Namun, aku akan lebih terkejut jika Ancelotti berjaya membawa trofi Champions League dan masih lagi dipecat. =) Apa pun, aku masih sayangkan Ancelotti berbanding Jose Mourinho. Terutama apabila TSO kutuk Didier Drogba di entri JOSE MOURINHO : DIDIER SEORANG DIVER!!!
Comments
5 Comments

5 fOOtbaLLcRaziEr's:

Firdaus Kasim said...

haha.. aq suka Jose sbb dia mmg hebat. Dia antara pengurus yg mendapat gaji paling banyak dalam dunia nie

Filem yang akan membuatkan anda menangis : Nur Kasih The Movie. Sila klik utk preview ringkas

Azriff Azmi said...

Aku suka cgt2 kat anceolotti dr jose ni...
Sebab anceoloti strategi dia agak smooth berbanding jose yg agak dirty skit..
Anceolotti attacking approach, Jose defensive mindset.. Lebih terhibur dgn corak menyerng itali dr CA..

yo87 said...

Yup, klu Mourinho lepas dapat gol, game jadi bertahan gila2. Klu ancelotti, dpat gol, pastu cuba dapatkan gol balik. Dlm masa yg sama, defend ttp manTOP. =)

Raiden said...

betul tu, Carlo tengah bina team baru, bagi dia masa konfem kita akan mengganas gila2..aku tak rasa roman sanggup telan ludah sendiri dengan amik jose..BTW, aku lebih prefer attacking Chelsea :)

yo87 said...

yup, boleh rosak pasukan kalau asyik tukar coach jer. Rome dibina bukan sehari. hehe

Related Posts with Thumbnails