26 May 2010

JOSE MOURINHO PERLUKAN £50 JUTA


Jose Mourinho bgtau Real Madrid utk sediakan £50  juta sbb nk dapatkan Michael Essien dan Ashley Cole setelah x dpt pancing Lampard. Mourinho telah berbincang ngn Real pada hari Isnin lepas dan dijangka akan diumumkan jawatan sbgi bos Real Madrid minggu depan. Mourinho dilaporkan akan mintak £100 juta utk buat perpindahan baru. Minat Jose terhadap Ashley Cole mmg dah terserlah dan bidaan £25 juta telah disediakan. Tetapi, Jose nk sorng lagi iaitu Essien.

Jose dikatakan berminat nk dapatkan Essien, 27, yg mana pemain ni Jose yg bawa dari Lyon pada 2005 ke Chelsea ngn harga £26 juta. Ancelotti dikatakan akan pegang Essien sbb byk midfielder Chelsea akan blah terutama kontrak yg blum termenterai utk Michael Ballack dan Joe Cole. Manakala Deco lak dah sah akan blah. Jadi, Ancelotti dikatakan xnk kehilangan pemain tengah lagi.

Essien merupakan pemain yg Chelsea akan dapat duit jika jual berbanding ngn Ballack serta Joe Cole yg dah tamat kontrak. So, diorng leh blah ngn free transfer. Agen Mourinho, Jorge Mendes dan wakil Real dah berbincang ngn Inter utk dapatkan pelepasan Mourinho dari Inter.
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails