27 May 2010

ASHLEY COLE MESTI FOKUS ;)


Ashley Cole tamatkan musim ni dgn penuh bergaya apabila jadi juara berganda. Faktor kecederaan yg dialami oleh beliau tidak menghalang beliau utk melakukan yg terbaik. Namun, berita buruk tetiba datang apabila bini dia, Cheryl mengemukakan permohonan cerai ngn bgtau nk selesaikan masalah ini sblm Piala Dunia bermula jadi Ashley leh fokus utk bolasepak nnti. Ancelotti bgtau yg Ashley ni sentiasa fokus 100% apabila bermain bolasepak.

Dia juga pernah lalui saat buruk apabila cedera. Namun, dia sembuh ngn baik bkn sahaja secara fizikal tapi mental jgk."Saya adili pemain saya pada sikap profesional. Saya x berminat dgn kehidupan peribadi diorng. Apabila pemain saya dah tamat latihan kt padang, mereka adalah manusia biasa. Bagi saya, Ashley ni pemain bek terbaik lam dunia. Mungkin ada yg bgtau masih ada pencabar utk Ashley Cole, namun saya bersetuju ngn Fabio Capello sbb letakkan Ashley lam skuad dia.", tambah Ancelotti.

Ancelotti juga turut bgtau yg Ashley Cole ni amat penting lam Chelsea sbb dia perlukan pemain bek dalam masa yg sama leh menyumbang serta boleh jaringkan gol. Jadi, dia ada kualiti itu. Tapi klu fikir balik, kesian plak kt Zhirkov. huhuhu
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails