30 July 2011

SLOBODAN RAJKOVIC JADI TUMPUAN AVB

Mesti korang tertanya-tanya tentang kelibat defender remaja Chelsea, Slobodan Rajkovic, 22, yang kerap muncul sejak AVB pimpin Chelsea. Kini, Chelsea telah pun memohon permit kerja untuk mamat Serbia ini. AVB mendakwa bahawa Rajkovic merupakan pemain muda yang berbakat besar setelah mempamerkan aksi yang mantap untuk siri jelajah asia Chelsea. Tugas terakhir AVB kini ialah untuk meyakinkan lembaga pengarah untuk pakai mamat ni. Chelsea dalam proses nak clear pemain berusia. hehehe ;)


KTBFFH
Comments
3 Comments

3 fOOtbaLLcRaziEr's:

sergeant keroro said...

dia dengan ivanovic mantap kot. tinggi, badan tegap

yo87 said...

tu la.. lepas ni chelsea dah tak perlu bimbang sbb dah ada back up baik punyer.. haha

aQi + GenGkey said...

mamat ni mmg hot prospect..
cme tggu mse tuk jd star je..:D

Related Posts with Thumbnails