20 June 2011

MICHAEL BALLACK TOLAK TAWARAN JOACHIM LOW

Michael Ballack secara selamba mengutuk manager Germany, Joachim Low dan menganggap cadangan Low sebagai satu sandiwara. Sebelum ini, footballcrazie pernah keluarkan entri tentang Low yang mahu memberi penghormatan terakhir kepada Ballack untuk beraksi dalam perlawanan persahabatan menentang Brazil. Sila rujuk entri : MICHAEL BALLACK BERSARA DARI AKSI KEBANGSAAN. Ballack berkata :


"Cara dia[Low], memberikan pandangan adalah satu sandiwara. Mengadakan perlawanan persahabatan yang dah lama dirancang disamping perlawanan perpisahan saya adalah satu lawak jenaka. Saya tahu saya terhutang budi dengan fans saya, namun saya tak boleh terima tawaran ini."

Nampaknya, Ballack macam touching sebab dia mahukan perlawanan perpisahan yang betul-betul khas untuknya bukan perlawanan persahabatan. LOL. Ada-ada jer si Ballack ni. Orang dah nak memudahkan kerja, dia buat perkara jadi bertambah rumit. Ronaldo selamba jer buat farewell games masa friendly match. =)
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails