31 May 2011

ZHIRKOV MAHU BALIK KAMPUNG?

Yury Zhirkov beritahu kepada media yang dia mungkia akan consider untuk berpindah ke kelab lain jika gagal diturunkan dalam skuad utama bagi musim 2011/12. Untuk musim lepas, Zhirkov hanya bermain 6 kali dalam first eleven. Satu rekod yang amat dikesalinya. Zhirkov berkata :


"Saya ke sini bukan untuk memanaskan bangku simpanan. Malangnya, di Chelsea, saya kurang dapat peluang untuk beraksi. Kita tengok macam mana musim depan, jika perkara sama berulang, saya tidak menolak kemungkinan akan kembali ke Rusia."

Erm, aku suka Zhirkov, main laju tetapi Ancelotti tidak suka turunkan "Ronaldinho Rusia" ini. Aku kagum melihat kepantasan serta kelincahan Zhirkov. Apa pun, aku harap musim depan Zhirkov dapat berdiri sama tinggi dengan pemain Chelsea yang lain dibawah kendalian Guus Hiddink entah la? =p
Comments
5 Comments

5 fOOtbaLLcRaziEr's:

K said...

zhirkov lagi ok dari malouda kot. bagi aku la.

yo87 said...

tu la pro n con manager ni. ada favourite team masing2. mcm di era avram grant, ivanovic xde chance. hehe

Azriff Azmi said...

Zhirkov ni bgus sbenarnya... Kalo tgok score dia utk chelsea semua gol cantek2.. Harap dia x tinggalkn kem chelsea.. N diberi lebih peluang kat atas pdg next seasons..

yo87 said...

erm. tu la. kalau hiddink jadi manager, mmg peluang cerah Zhirkov nak main. =)

Azriff Azmi said...

harap2 la hiddink ke chelsea.. sbb dia pernah bimbing rusia dulu for sure dia taw nk gunakn zhirkov dlm line-up dia nnti..

Related Posts with Thumbnails