08 May 2011

COME ON DAVID LUIZ

Untuk game malam nanti, aku harap David Luiz mampu menonjolkan aksi yang terbaik dari ladang dan marking Rooney macam di Stamford Bridge tempoh hari. Menang game penting ini bermakna misi Chelsea untuk kekalkan kejuaraan liga semakin cerah. Apa pun, Chelsea mesti la juga bermain seperti satu pasukan yang mantap. Manchester United bukan pasukan cap ayam. =) 
Comments
10 Comments

10 fOOtbaLLcRaziEr's:

aQi + GenGkey said...

MU bukn pasukan cap ayam tp pasukan cap setan..:D

Skype Crew said...

lame xsinggah sini..sjk 2menjak nie bizy giler. xde mse nk jenguk blog2..ahaks..

yap..ak stuju, luiz kena marking kemah2 rooney tu. bagi dia mati akal nk serang kubu kita..

Berita Bolasepak Terkini said...

glory2 man utd...!!!!!

yo87 said...

@Berita Bolasepak Terkini

kita tunggu mlm nnti. Glory2 atau geli-geli man utd. haha

yo87 said...

@aQi GenGkey

yup, tepat sekali. haha

Superman said...

bro2...jgn lupa chicakriko tu...bahaya gak tu...

yo87 said...

@Superman

yg tu Terry jaga. hehe

Anonymous said...

yg terbaik akan menang....LOL

Anonymous said...

dah bangsa tua dah terry tu...mau bgkus tauk buang ja...

yo87 said...

@Anonymous

Nice to meet you Anonymous. At least ada jugak wakil Man Utd datang sini. =D

Related Posts with Thumbnails