11 April 2011

SAYA AKAN BANTU TORRES - BENAYOUN

Yossi Benayoun berjanji bahawa dia akan membantu Torres untuk menghasilkan gol pertama. Benayoun juga faham benar bola macam mana yang amat digemari oleh Torres sepanjang bermain bersama-sama selama 3 tahun di Liverpool. Benayoun berkata :


"Cubaan Torres tempoh hari begitu cemerlang diselamatkan oleh Ali Al-Habsi. Torres sendiri bergurau yang dia tak tahu nak buat apa lagi. Itu merupakan great save. Saya akan membantu Torres untuk menambah keyakinan dalam dirinya."

Baguslah, ada member yang sanggup membantu. Yang lain? Semua nak personal glory meskipun berpeluang nak bagi kepada teammate yang lebih bagus positioning. Apapun, kita tunggu perancangan Ancelotti apabila berkunjung ke Old Trafford nanti.
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

Fir Ikhwan Affandi said...

Yes! Game Chelsea Vs Wigan mlm tu mmg mantop! Walao Torres x score, tp lepas yossi msuk, torres makin menjadi2. Midfield jd more creative bila ada yossi. Hopefully, CA pakai formation yg sama tuk game Man U lwn Chelsea nnt.

P/S: Bro, review la skit pasal jersey baru chelsea tuk 2011/2012. Dgr cite dah kuar. TRy tgk kat chelsea megastore / adidas nya web

yo87 said...

orait, nnti aku review.

Related Posts with Thumbnails