16 April 2011

GUUS HIDDINK TOLAK CHELSEA

Tergempar. Nampaknya Guus Hiddink telah menolak spekulasi yang mengatakan bahawa beliau akan menerima jawatan sebagai sporting director Chelsea. Hiddink beritahu bahawa beliau menghormati kontrak yang ditandatangani bersama persatuan bolasepak Turki. Wakilnya berkata :


"Hiddink menghormati perjanjian bersama Turki. Beliau berjanji tidak akan menjawat jawatan lain sehinggalah kontrak beliau tamat."

Terbaik, sekurang-kurangnya Roman Abramovich tak ada calon untuk ambil manager baru. Mula-mula memang la sporting director, lepas tu jadi manager. Siapa yang sanggup tinggalkan kerja yang stabil untuk kerusi panas parlimen Chelsea ini yang selalu bertukar wakil rakyat? LOL. Hanya Ancelotti yang terbaik buat masa sekarang. 


KTBFFH

Comments
3 Comments

3 fOOtbaLLcRaziEr's:

manggosteen said...

harap2 anceloti boleh buat yg terbaik dikesempatan yg dia ada ni..jgn la smkn teruk lak..

tapi aku rasa ex manager bayern tu bagus gak..tapi tak tau la kalau dia bw shelsea boleh pegi ke tidak..

Fir Ikhwan Affandi said...

Hiddink sblm ni ada bt statement mengatakan "saya akan letak jawatan sebagai manager turki sekiranya, saya tidak berjaya membawa turki layak ke euro 2012". Aku rasa korang pun dgr statement ni. Leh google. Mmg ade statement ni dia bt.

Tu sbb chelsea rasa diorng dlm keadaan selesa tuk amik hiddink & letakkan dia di jawatan Sporting Director. Mcm 50/50 chances la...

Lagipun, kita kena fikir, Hiddink dia nya kredibiliti sbg manager ckup tinggi. Kalo dia x bwk turki msuk euro 2012, malu la dia. Mmg dia kena la letak jawatan.

Azriff Azmi said...

Hiddink pun ok...

Kalau..

Jose Mourinho : Defensive Approach
Anceolotti : Attacking Mindset
Hiddink : Ballance Attack & Defensive

Agak berbaloi kalau dia jd manager chelsea..Tp still sygkan anceolotti.. (^__^)

Related Posts with Thumbnails