22 April 2011

DROGBA DENGKI TORRES ???

Jom flashback saat Drogba ambil freekick dalam kotak penalti Birmingham City. Sedar tak sebelum Drogba ambil sepakan itu, Drogba memberi jelingan 'manja' kepada Torres. Erm, apakah yang terucap dalam benak Didier Drogba waktu itu? Hanya Drogba jer tahu. Apa pun, Drogba terus dapat karma. Tak gol. LOL 

Perkara sama turut berlaku semasa Scolari membawa masuk Deco daripada Barcelona. Ballack langsung tak bertegur dengan Deco dalam bilik persalinan. Maklumlah, ada orang baru kot dalam skuad, tambah pula posisi sama. Tak gitu Kampung Chelsea? =D
Comments
10 Comments

10 fOOtbaLLcRaziEr's:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)

yo87 said...

Thanks, i'll visit you later on. =)

fazrin2211 said...

kenduri pe jadahnye

yo87 said...

kenduri bola. LOL

Blur said...

ade scandal depa due org nie... hahaha...

Jom baca dan komen post terbaru Blur >>> Fakta Menarik Pasukan Bola Sepak Malaysia

yo87 said...

Blur: mana ada. kami satu geng. =)

AMMAR YASIR said...

Lama2 ok lah tu..hehehe

rabunmerah said...

tak ngam tu...aku still tak rasa Torres sepatutnya dibeli oleh Chelsea..pada aku anelka, mouloda ngan drogba dah ok dah...

apa yang diperlukan adalah pemain midfield...bukan penyerang

apa pon kalau Toress boleh score bagus ahhh sebagai penyokong Liverpool aku harap dia tak score sampai abis musim ni he hee

Azriff Azmi said...

Biasa la tu yo87..
Aku main FM2011 pun.. beli torres gandingkan dengan drogbar.. Drogbar unhappy la plak

yo87 said...

hahaaha, ada pesaing. sape happy? =p

Related Posts with Thumbnails