20 March 2011

DIDIER DROGBA PANAS BONTOT

Penyerang prolifik Chelsea, Didier Drogba akui bahawa dia tidak senang duduk ketika kemunculan awal Torres ke Stamford Bridge. Dia membayangkan tempatnya dalam kesebelasan utama pasti tergugat. Akhirnya, memang betul jangkaan Nujum Pak Belalang P.Ramlee. Drogba acap kali juga diletakkan di bangku simpanan. Namun, Drogba tidak menggelabah. Dia tahu apa puncanya, dia berkata :


"Ia bukan sesuatu yang mudah bagi saya selepas ketibaan Torres. Itu adalah normal. Saya tahu ia adalah untuk kemajuan kelab. Saya tak boleh merungut sebab bukan saya seorang sahaja yang terpaksa berehat. Malouda, Anelka, Kalou turut direhatkan bagi memberi ruang kepada Torres."


Baguslah kalau Drogba sedar. Jangan jadi macam last game musim lepas pula. Drogba merajuk macam awek aku pula. LOL
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails