21 March 2011

ANALISIS KENAPA TORRES BELUM HASILKAN GOL ( MESTI BACA!!)

Setelah sekian lama aku berfikir kenapa lah Fernando Torres masih belum hasilkan  sebarang gol. Rupa-rupanya sebab Torres mahu elak daripada mendapat ciuman keramat daripada Carlo Ancelotti. LOL. Aku tengok dalam gambar dekat atas, referee pun meluat tengok. Fans dekat belakang pula siap gelak. =D Highlight perlawanan aku tengah proses. Dalam sejam siap, Insyaallah. Apapun, korang boleh tengok video gol terlebih dahulu di Video.
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

aHMaDkEy said...

hahhaha xleh blah betul reason..so ap lagi torres..kasi satu ciuman keramat singgah dulu..kekekeke

yo87 said...

hahaha..baguslah, torres tak gay. LOL. klu aku jadi Torres pun aku takkan pergi celebrate gol dgn Ancelotti. aHMaDkEy, ko mesti suka kena cium dgn sncelotti kan? =p

Related Posts with Thumbnails