13 February 2011

SAYA AKAN BERI PERSEMBAHAN TERBAIK - DAVID LUIZ

David Luiz beritahu yang dia akan lakukan yang terbaik untuk menyesuaikan diri dengan cara permainan Chelsea. Luiz akan diturunkan dalam kesebelasan utama menentang Fulham pada 16 haribulan bersamaan pukul 4 pagi waktu Malaysia.

Bintang pertahanan ini tiba di Stamford Bridge bulan lepas dari Benfica dengan reputasi yang tinggi malah dengan rambut afronya. Namun, dia lebih mementingkan gaya permainan bola berbanding rambutnya.



"Saya memilih untuk simpan rambut sewaktu musim sejuk sebab di Portugal amat sejuk dan ia menjadi trademark di Lisbon. Saya tidak meniru Puyol atau orang lain. Saya harap peminat menyokong permainan saya, bukan gaya rambut." 

LOL 
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails