27 February 2011

MALOUDA DIEJEK ?

Siapa kata main bola sepak tiada masa depan? ;p Terbaru, Florent Malouda muncul di kem latihan Chelsea, Cobham bersama kereta barunya. Dia juga mencipta sejarah sebab menjadi orang pertama dalam skuad utama Chelsea memakai kereta berkuasa elektrik. Ramai orang mentertawakan Malouda. Malouda berkata :


"Mereka ketawakan saya. Namun apabila saya menerangkan kelebihan kereta sport ini yang mesra alam dan lebih senyap, mereka kagum. Dengan adanya kereta ini, cara pemanduan saya bertambah baik. Saya dapat rasakan sumbangan saya kepada alam sekitar. Sekarang, saya dah tak perlu risau lagi kenaikan harga minyak RON97."

Macam-macam Malouda ni. =D
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

Jimie SC said...

kete letrk pun jadi..mesra gitu.. jimat minyak tp tkt letrik plak melambung..haha..

tp salute r kt malouda nie..dia concern psl alam sekitar...

yo87 said...

haha. tu point dia utk defend diri sendiri. hehe

Related Posts with Thumbnails