13 January 2011

SAYA MAHU JEFFREY BRUMA - VEH

Pengurus Hamburg, Armin Veh berharap agar dia dapat memujuk kelab membawa Jeffrey Bruma ke Hamburg.Pemain muda Belanda itu menjadi sasaran Veh untuk dipinjamkan. Bkn beli yer. ;p Beliau berkata :


"Saya mahu dapatkan Bruma segera. Ia terletak kepada keputusan pengarah sukan Hamburg utk membuat keputusan. Namun, saya telah beritahu pemain sasaran saya. Saya tak pasti sama ada perkara ini akan berlaku."

Erm, byk kelab tgh gila untuk dapatkan pemain muda Chelsea. =)
Comments
5 Comments

5 fOOtbaLLcRaziEr's:

Anzur Anuar said...

dia ni bagus ke bro?

Live Blog: belog! my Oxygen

galileo said...

kene kasi loan br tahu bagus ke x...haha

Azriff Azmi said...

Bruma elok loan dulu... sebb selalu player center back ni nk dekat age 23 baru nampak dia punye kelebihan~

yo87 said...

bruma baru nak naik. bg aku, baik lepaskan pemain ni secara loan. timba ilmu dan pengalaman dulu.

galileo said...

betul2...
kalo ade pengalaman,kompem br boleh jadi power...

Related Posts with Thumbnails