19 January 2011

DROGBA PERTAHAN DIRI

Aku rasa tak perlu buktikan bahawa prestasi Drogba sekarang ini agak merosot. Tengok sahaja game ketika Chelsea menentang Rovers tempoh hari. Banyak peluang keemasan dipersia oleh Drogba. Nampak macam beliau dah kehilangan sentuhan gol. Adakah beliau dah penat? Namun, Drogba mengulas segala masalah tersebut :


"Saya tak jangkakan prestasi saya akan merudum sedemikian rupa. Sebelum bermula musim 2010/2011, saya dijangkiti malaria selepas menjalani pembedahan hernia. Ia akan pulih beberapa tahun lagi. Tentang jumlah gol, saya tak rasa itu akan menjadi isu."

Drogba juga mengulas panjang tentang peningkatan Chelsea kini adalah usaha berkumpulan, bukan secara individu. Bagus la kalau macam tu.

KTBFFH
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

Azriff Azmi said...

x patotlah nak harapkan drogbar je.. kalou n sturridge tu mcm la x boley gol cume x beri peluang je an.. an.. an..

yo87 said...

yup, sejak drogba merudum ni, byk lak pemain yg naik. hehe

Related Posts with Thumbnails