06 January 2011

DAVID BECKHAM KE CHELSEA

Kalau korang pikir mcm tajuk entri itu, lupakan lah. Carlo Ancelotti telah menolak spekulasi media yg menyatakan dia berminat utk dapatkan khidmat bekas pemain kendaliannya, David Beckham, secara pinjaman Januari ini. Setakat ni, Beckham telah dikaitkan dgn Tottenham. Manakala Blackburn, Sunderland serta Newcastle berminat utk dapatkan mamat ni namun ditolak oleh Beckham. Ancelotti pernah manage Beckham selama semusim dia di AC Milan. Ancelotti berkata :


"Saya rasa Beckham akan ke Tottenham. Dia seorng pemain yg profesional dan mampu memberi sokongan yg kuat utk Tottenham jika dia beraksi di sana. Namun, kami tidak berminat. Utk posisi itu, kami dah ada pemain yg bagus."

Ancelotti gak bgtau yg faktor usia 35 thn membuatkan dia tawar hati utk dapatkan Beckham meskipun secara pinjaman. Apa pun, Ancelotti dah ada perancangan dia tersendiri. Kita tgk jer la January's transfer ni mcm mana. =)

KTBFFH
Comments
6 Comments

6 fOOtbaLLcRaziEr's:

manggosteen said...

kalau beckham pergi spurs mcm dia dah langgar kata2 dia dulu..
katanya tak akan balik ke england selain ke-MU..

tapi chelsea suck la sekarang!

yo87 said...

tu la pasal. xpi dlm bolasepak mcm2 berlaku. Kaka pun pernah kata dia xkn tinggalkan AC Milan. ;p

a'im said...

naper dia tak g malaysia jer..haish

yo87 said...

gaji beckham seminggu dah cover gaji satu pasukan Malaysia sebulan. LOL ;p

Azriff Azmi said...

Beckham??? Dia igt CHELSEA ni kelab utk org2 tua ke..? hahha3

yo87 said...

hahaha..ancelotti pun nk beli pemain muda skrng ni. =p

Related Posts with Thumbnails