03 January 2011

ABRAMOVICH TAK SETUJU

Abramovich semalam dilaporkan menolak permintaan Carlo Ancelotti utk membeli defender Benfica, David Luiz. Ancelotti bgtau Abramovich yg Chelsea memerlukan sekurang-kurangnya seorg centre-back dan striker. Namun Roman bgtau yg dia hanya sanggup berbelanja £17.5 juta sahaja utk pemain itu dari harga sebenar tawaran iaitu £26 juta. Tak boleh komen byk sbb tu duit dia. Apa pun, aku rasa yg menjadi punca masalah Chelsea skrng ni ialah kecederaan. Mereka ada byk pemain yg cedera. Pemain muda pula masih belum menonjol. Jadi, aku x rasa sgt yg Chelsea ni merudum. Mungkin ini bkn thn mereka. Hehe ;p

KTBFFH
Comments
6 Comments

6 fOOtbaLLcRaziEr's:

Azriff Azmi said...

Kalo r dia pecat si anceolotti nie x tahu la nk ckp.. Sbenarnya aku rasa Abrhamovic nie byk sgt cmapur tgn dlm hal ehwal kelab.... Sebab tu makin jatuh~

yo87 said...

yup, byk kelab jtuh sbb campur tgn org besar. xpi xleh nk wat cmne, sbb duit mereka. hehe

Yuni Aisyah said...

dgn duit semuanya jd...

Fir Ikhwan Affandi said...

aduyai..sakit sakit. 7 games, 1 menang je? mmg sakit la si roman ni. team chelsea skang ni dh jd mcm team chelsea sblm ranieri jd coach ni..spot tuk p champions league, tergugat giler ni..berterusan cmni, aku pun nak tukar team lah..leh ke?

yo87 said...

haha, klu tkar team nmpak sgt glory hunter. =p

Fir Ikhwan Affandi said...

yo87, aku mmg giler glory je..x nak duk kat team loser! haha! xde la. aku ckp je..dr dulu aku duk ckp kat kwn2 aku, last2, duk menempel jugak sokong chelsea ni..kalo kat rumah, bergaduh tu dgn ayah, abg n adik laki aku, cuz diorng sokong liverpool. aku sorang je biru..haha!

Related Posts with Thumbnails