23 October 2010

ANELKA FOKUS BERSAMA THE BLUES

Nicolas Anelka telah bgtau kepada Chelsea yg dia bersedia utk bincang ttg masa depan dia bersama Chelsea. Pemain Perancis ini telah menjaringkan gol ke-50 ketika menang 2-0 lawan Spartak Moscow tempoh hari. Setakat ni, Anelka dah scored 8 gol utk BPL.


"Ini kali pertama saya score gol begitu byk utk sesebuah kelab. Chelsea jga merupakan kelab pertama yg saya kekal iaitu 2 thn setgh. Ini menunjukkan saya gembira berada di sini. Bila kali pertama saya sign kontrak dgn the Blues, saya tahu saya telah berada di kelab yg besar dan saya mahu kekal selama yg boleh. Saya xtau apa yg bakal berlaku di masa depan, namun ape yg pasti saya bersedia utk sign kontrak lanjutan bersama Chelsea utk beberapa thn lagi."

Hehe, cayalah Anelka. Aku suka dia sbb sentiasa cool! Sampaikan amik penalti pun aku takut dia x score sbb terlampau cool. ;p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails