25 October 2010

ANCELOTTI'S SCORING MACHINE KALAHKAN MOURINHO'S DEFENDING RECORD

Firstly, aku saja letak tajuk entri dlm BI. Kenapa? Sbb aku rasa cam best ayat tu berbanding klu tukar lam BM. Ok, kita dah lihat keupayaan Chelsea bgaimana mereka telah jaringkan 12 gol utk 2 game awal mereka. Dgn kemenangan 2-0 terhadap tempoh hari ke atas Wolves, Ancelotti telah mencipta rekod baru lantas memecahkan rekod sedia ada oleh Jose Mourinho. Rekod ape?? FYI, Chelsea telah pertahankan rekod tanpa bolos mereka di Stamford Bridge selama 781-minit menewaskan 675-minit di era JM pada 2004-05. Jom layan komen skipper kita, John Terry:


"Kami bkn defend sbgi back four xpi back five sbb kami ada Petr Cech. Dia beraksi cemerlang tahun ini. Saya bermain dgn pemain terbaik dunia dgn kehadiran Ashley Cole, Ivanovic atau Alex, Ferreira dan sekembalinya Jose Bosingwa. Ash terbaik, dia naik ke atas kemudian dgn pantas dia turun balik. Dia pemain bek kiri yg paling bagus pernah saya main bersama. Saya x pernah lihat dia alami perlawanan yg buruk."

Baguslah, bak kata quote Melodi di TV3, "Tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi." Namun, musim lepas, dua-dua benda tu pemain Chelsea buat. LOL ;p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails