08 September 2010

CREWE DAN CHELSEA JALIN KERJASAMA


Crewe dan Chelsea telah bersetuju utk melanjutkan pinjaman terhadap penjaga gol muda Chelsea, Rhys Taylor sehingga musim baru ni tamat. Taylor, 20, sertai kelab Liga Dua sertai Crewe dgn pinjaman 2 bulan lebih awal bg menggantikan penjaga gol tetap mereka, Steve Phillips, yg cedera bahu. Klu nk ikutkan, kontrak pinjaman mereka ini akan tamat pada hari ini. Bos Crewe, Dario Gradi bgtau yg Chelsea senang bekerjasama dgn mereka dan mereka pun turut sama senang bersama Chelsea.

"Perancangan saya adalah utk bermain dan melakukan yg sebaik mungkin dan saya percaya pengurus mempercayai kemampuan saya. Saya byk turun padang bln ni dan itu adalah berita yg bagus utk saya krn saya harus sentiasa bermain utk kekalkan prestasi saya." jelas Taylor. Erm, pasni jgn lupa plak menabur bakti kpd the Blues balik. hehe ;p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails