30 August 2010

PAGI BERSAMA PETR CECH

HOME

Bagaimana rutin kerja anda di Cobham?
Ape yg penting bg saya ialah utk memiliki apa yg saya mahukan. Saya sentiasa pergi ke gym utk berlatih. Kali pertama saya tiba di Cobham ialah pada 2007, kami mempunyai 3 tempat duduk utk penjaga gol.

Rakan pasukan mana yg menarik minat kamu ketika perlawanan menentang Wigan?
Saya harus akui Didier utk hat-trick, sbb jarang pemain boleh lakukan begitu utk perlawanan awal musim.

Adakah penonton menarik minat anda semasa perlawanan?Saya xpernah tgk penonton , Saya sentiasa fokus setiap kali keluar dari terowong. Semasa sesi panaskan  badan, ada peminat nk tandatangan dan ambil gambar, namun ini adalah masa yg x sesuai sbb saya harus bersedia 100%. Peminat akan lebih gembira jika kami menang!

Apakah saat dlm bilik persalinan yg kamu paling ingat?
Saya x ingt game mana xpi Jose Mourinho pernah sepak meja sekali, habis semua botol tercampak. Namun, saat yg paling saya ingt ialah ketika saya berusia 15 thn di Plzen, game tu habis 1-1 xpi jurulatih naik berang. Semua barang terbang dan bunyi tempiakan x henti2.

Apakah erti 'home' utk kamu?
'Home' utk saya ialah rumah. Saya ada 2 rumah iaitu di negara saya serta di London.


AWAY


Sukan apa yg kamu tonton di TV selain bolasepak?
Saya tgk game bolasepak yg lain, saya suka semua jenis sukan namun saya lebih suka luangkan masa bersama keluarga serta membaca.

Adakah kamu tahu mana2 pemain dlm pertemuan menentang Wigan tempoh hari?
Saya kenal Roman Bednar yg bermain satu negara bersama saya, saya bercakap dgn Marek Cech yg mana org Slovakia.

Ada kawan terkenal yg lain?
Saya ada kenalan yg luar bidang bolasepak, Radek Stepanek, seorng pemain tenis dari Czech. Saya masih berhubung dgn kawan sekolah, bg saya kawan tetap kekal kawan walau apa jenis kerja mereka lakukan.

Apakah tempat kegemaran kamu utk lepaskan tekanan?
Pertama ialah keluarga, kedua ialah bermain golf.
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails