25 August 2010

BENAYOUN GEMBIRA BERMAIN DI CHELSEA


Midfielder Chelsea, Yossi Benayoun begitu teruja dgn penampilan dia bersama Chelsea ketika menentang Wigan tempoh hari. Walaupun bermain sebagai pemain simpanan, Benayoun berasa gembira sbb boleh menyumbang utk kelab baru ni. Setakat ni, mamat Israel ni xpernah turun dlm kesebelasan utama sejak dibeli dari Liverpool.

"Saya tahu saya mampu lakukan. Hal ini sama ketika saya baru tiba di Liverpool, saya hanya menunggu di bangku simpanan. Sekarang, saya lakukan benda yg sama utk Chelsea. Sya harap, khidmat saya mampu mengubah corak permainan." jelas Benayoun. Beliau gak bgtau yg dia boleh bermain samada bertiga di tengah atau bertiga di depan. Hrm, good luck Benayoun. Walaupun ko Israel, harap ko bkn Zionis.. =p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails