11 June 2010

"SAYA NK PENGURUS MEMPERCAYAI SAYA", JOE COLE


Selepas bergelut utk jadi skuad utama lam Chelsea FC, Joe Cole bgtau kt media yg dia mahukan seorng pengurus yg menaruh kepercayaan kt dia. Erm, cam nk bgtau yg dia x puas hati kt Ancelotti jer! hehe ;p Cole akui yg musim lepas merupakan musim yg sukar baginya sbb sentiasa panaskan bangku simpanan dibawah kendalian Ancelotti.

Dia gak tekankan kt sini yg dia mahu teruskan karier lam pasukan yg mana pengurus mempercayai dia. "Di bawah Jose Mourinho, saya bermain lebih drpd Robben, Duff, Wright-Phillips, Malouda, Mutu, Gudjohnsen. Jose menaruh kepercayaan kpd saya. Saya bermain dlm kesemua perlawanan besar," tambah Joe Cole. Nmpaknya dia nk bg hint yg dia dah ke Real Madrid. LOL ;p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails