01 June 2010

JOSE MOURINHO BERDEGIL MAHU LAMPARD & ASHLEY COLE


‘The Special One’ kini telah blah dari Inter Milan utk sertai Real Madrid ngn 4 thn kontrak telah pun dimenterai. Jose selalu nk bersama ngn bekas pemain dia kt Chelsea iaitu Lampard dan kini dilaporkan bersedia utk bida Lampard ngn harga yg lebih tinggi. Selain Lampard, Ashley Cole turut menjadi buruan Jose.

"Ia adalah biasa utk mana2 pengurus utk dapatkan 2 pemain besar mcm Lampard dan Ashley. Mereka adalah bekas pemain saya dan saya sentiasa mempunyai hubungan baik ngn mereka. Xpi, saya xnk bercakap lagi tentang pemain yg bakal saya bawa masuk krna harga mereka akan melambung sbb saya nk", kata Jose.
Jose gak bgtau yg dia dah senaraikan pemain posisi mana yg beliau nk bawa masuk dan yang paling penting ialah posisi dari nama. Tabik la ko, Jose. Ko mmg otai. hehehe ;p
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails