25 May 2010

SAF & MOURINHO PERKECILKAN KEMAMPUAN ANCELOTTI

Berikut merupakan komen 2 pengurus terbaik ini terhadap pencapaian Carlo Ancelotti pada musim ini.Mereka berdua ni nmpaknya pandang rendah kt Ancelotti serta Chelsea. SAF bgtau yg Chelsea era Mourinho lagi power dari Chelsea era Ancelotti.

Sir Alex :

"Jose seorng yg bijak. Setiap kali dia bercakap kt media, dia bg kesedaran kt pasukan dia. Dia mempunyai pengaruh yg kuat terhadap pemain dia. Manakala pemain Chelsea skrng ni xde keserasian sama mcm era Mourinho dulu meski pun mrk mng piala".

"Dgn Mourinho, saya faham selepas Chelsea mng 2 musim berturut-turut, saya harus membuat persediaan di awal musim agar berdaya saing dari awal musim. Saya xleh biarkan Chelsea menghalang Man Utd. Cabaran Mourinho agak bijak serta yakin. Saya harus bersedia ngn cabaran ini!".



Jose Mourinho:

"Saya gembira Chelsea mng piala, tetapi jgn bndingkan Man Utd ngn Man Utd saya. Jgn bandingkan Arsenal ngn Arsenal saya. Arsenal saya merupakan pasukan yg menang liga tanpa sebarang kekalahan pada 2003/2004. Jgn bandingkan Liverpool ngn Liverpool saya dan jgn bandingkan BPL ngn BPL saya".


Footballcrazie :

"Tggu dan lihat jer la apa yg berlaku musim depan. Musim dpn lak kita bndingkan Carlo, Sir Alex serta Jose. Apa yg diorng mampu lakukan. hehehe". LOL
Comments
2 Comments

2 fOOtbaLLcRaziEr's:

shaffique said...

anyway, jose mourinho coach terbaik di dunia dan di chelsea ;)


My latest entry : Sekuel Tebaru Iron Man, Ironing Man !

yo87 said...

erm, cuma dia ni xleh kekal lama. klu mana2 team yg terdesak, leh la amik JM. Cam Roman yg amik dia dulu, begitu gak ngn Inter Milan. Terbaru, Real Madrid. LOL.

Xpi aku kagum ngn Ancelotti yg nk bawa msuk pemain akademi. nmpak sgt perancangan jangka panjang pakcik ni. ;)

Related Posts with Thumbnails