17 May 2010

ROMAN NAK TORRES

Khabar angin ni dah mmg lama. Xpi yg terbaru, Roman dikatakan sanggup berbelanja £130 juta utk dapatkan Torres. Roman juga tawarkan gaji  £200K seminggu. Pergh..byk siot. Org dlm lam Soccernet bgtau yg Torres ni terbaik jadi Roman nk yg terbaik. Roman percaya yg Torres leh bntu Chelsea utk bawa Champions League kt Stamford Bridge. Setakat ni, Man City dan Chelsea yg tunjuk minat. Tapi, jika diberi pilihan, mesti Torres akan pilih Chelsea sbb Chelsea bru jer menang + bleh beraksi lam CL.

Manakala Man City lak terkapai2 lagi dan x layak masuk pun lam CL walaupun berbelanja besar. Jika perjanjian ni termenterai, rekod perpindahan akan dipegang oleh Torres. Setakat ni, C.Ronaldo pegang ngn harga £80 juta.Chelsea telah bg pilihan kat Liverpool iaitu pilih 3 org pemain lam senarai Chelsea bg dan tambahan £40 juta utk dapatkan Torres. Antara nama lam senarai pemain tersebut ialah ;
  • Jose Bosingwa
  • Nicolas Anelka
  • Ricardo Carvalho
  • Deco
  • Salomon Kalou 
  • Paulo Ferreira 

Apa pun, Ancelotti mungkin agak berat utk lepaskan Anelka. Namun, klu Roman nk, terpaksa la. hehehe
Comments
3 Comments

3 fOOtbaLLcRaziEr's:

I n n z said...

hyeeee =)
innz dtg singgah kat blog kamu.
saje jeh nk isi masa lapang.
hehe ^__^

bowink ar plak ;p

yo87 said...

hehe. jemput2. =)

one_are said...

suka tgk banner tu.. its true, its all about chelsea FC...

Related Posts with Thumbnails