07 May 2010

DROGBA DAPAT ANUGERAH DARI CHELSEA



Penyerang Chelsea, Didier Drogba telah dinamakan oleh kelab Chelsea sebagai "Player of the Year" utk musim 2009/2010. Pemain Ivory Coast ini telah melalui kempen bersama the Blues dgn menyumbat 26 gol setakat ini. Berikut merupakan video dedikasi utk Drogba;





Ini merupakan kali pertama Drogba menerima anugerah dari Chelsea semenjak dia berhijrah dari Marseille pada thn 2004. "Bila saya dtg ke sini, ia bkn sesuatu yg mudah bg saya, saya membuat byk kesilapan dan mereka(teammate) byk membantu saya. Tujuan saya di sini ialah utk cintai kelab ini serta menang byk trofi. Ini merupakan saat paling gembira bagi saya serta saya mahu saat ni berterusan utk tahun demi tahun", kata Drogba. hehehe Tahniah, Abg Ba. Anda mmg layak. Di harap anugerah ni dpt jadi pembakar semangat utk beliau perform masa lawan Wigan nnti. hehehe =)
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails