30 May 2010

BALLACK GELISAH ???


Kontrak Ballack akan tamat akhir bln 6 ini, namun masih tiada pihak Chelsea yg menghubungi beliau. Ini membuatkan Ballack gelisah tahap cipan ngn masa depan dia kt Chelsea. "Saya x berhubung ngn Chelsea lagi. Kami berbincang pada bln Februari dan Mac xpi pihak Chelsea blum buat keputusan lagi. Ia bkn satu situasi yg menyenangkan. Namun, saya hanyalah seorng pemain jadi saya terima ini semua. Saya hormati kelab dan saya mahu berkhidmat utk kelab ini. Namun, masih belum ada yg berbincang ngn saya." , kata Ballack.

Beliau gak turut tekankan yg Chelsea sntiasa jadi keutamaannya. Ini boleh dibuktikan apabila Ballack x menyertai mana2 perbincangan kontrak ngn kelab lain walaupun dia sedar kontrak dia ngn Chelsea dah hampir tamat. Walaubagaimana pun, Ballack akan dapat kontrak baru. Xpi kt mana? Harap2 kt Chelsea lagi. hehehe ;p

Jadi skrng ni, Chelsea ada 2 pemain midfielder yg hmpir tamat kontrak. Joe Cole dan Michael Ballack. Srng nk gaji naik, srng lagi lak nk terus bersama Chelsea. Klu nk kira, gaji Ballack pun dah £130K seminggu berbanding ngn Joe Cole hanya £80K seminggu. LOL.
Comments
0 Comments

0 fOOtbaLLcRaziEr's:

Related Posts with Thumbnails